Saturday 16 November 2013

Masa berlalu terlalu pantas



Huhu cepatnya masa berlalu skrg dah masuk bulan November 2013 dh. Lagi sebulan lebih lg nak masuk 2014. Pejam celik aku dh kahwin dh nk masuk 8 bulan dah. Uiiii cepatnya.......... umur kian meningkat lalala xpa rasa muda gi (saja nak sejukkan hati/padahal hehe)....

Bersyukur sebab aku masih bernafas....masih sihat....masih bertenaga....most important think is aku bahagia disamping si dia....anugerah tuhan yg terhebat....sekalipun keja x tentu hala lg tapi bersyukurla dgn rahmat Tuhan.....sekarg cuma dok tunggu bilala nk preknen.

Rumah tu terlalu sunyi, kalu ada baby kan syok.....mula2 plan xmo ada baby lg tp pikir2 balik mana tau bila dpt baby ada rezeki yg Allah nk bagi kan....huhhuuhu

Insyaallah Allah kan maha pemurah lg maha pengasih aku yakin akn tiba juga waktunya...

amin....


No comments:

Post a Comment

Setelah 7 Tahun menanti akhirnya disahkan hamil.

 Saya berkahwin hampir 7 Tahun, tapi baru kini disahkan hamil anak sulong. Alhamdulillah, mybe asbab berdoa dgn amalan doa yang diberi oleh ...