Wednesday 13 November 2013

Luahan Perasaan

Assalamualaikum,

Hari ni adalah hari terakhir Cik Shida sebagai Pegawai Pemantau di Pejabat Pembangunan Negeri Kedah. Huhu terasa sedih lak sebab selama ini kami berdua sama2 buat kerja (saling bantu membantu). Walauapa pun tahniah diucapkan utk cik Shida. Sekurang2nya x perlu lg pening kepala pasal kontrak. Aku lak xtaula bila lak masa aku. Teringin bebenor nk dpt kerja yg lebih baik, suasana baru dn mencari pengalaman baru.

Mungkin Allah akan beri juga bila masa yg sesuai, sebab Allah kan maha perancang yg terbaik. Syak wasangkan baik terhadap Allah. Selama ini Dia sentiasa memakbulkan doaku sekalipun lambat atau pun cepat.

Hari ni hari Khamis mcm biasala aku mesti bersiap2 nk balik kampung, kesian kat mak dok sorang2. Umurnya dah 72 tahun dan aku tengok muka mak dah berkedut seribu dh. Nasib baik ada aku yg boleh bawa dia jalan2. Dulu aku ada kakak yg boleh bawa mak jln2 tapi Allah lebih menyayangi dia. Dia meninggal tahun lepas.

Walauapa pun yg terjadi aku xkan biarkan mak mcm tu je, kalu aku pun buat xtau sapa lg nak tengok2 kan dia. Ibu lah permata hati ku , selagi dia hidup aku nk berbakti pd ibuku.

1 comment:

  1. Bismillah..

    terima kasih banyak kak nat kerana selalu bantu saya dlm menjalankan amanah yg dipertanggungjawabkan.. minta maaf jika ada sebarang kekurangan dan terkasar bahasa.. semoga ukhuwah yg terjalin berkekalan..

    saya doakan kak natt dan kawan2 yg lain akan turut sama mendapat kerja tetap sebelum kontrak tamat.. insyaallah.. bersangka baiklah padaNya.. sesungguhnya Dia sebaik-baik Perencana..

    Salam sayang dari saya.. saya doakan kak natt dikurniakan kesihatan yg baik, dideraskan rezeki dan bahagia dgn hubby hingga ke jannah.. semoga kita berjumpa lagi..

    Wassalam..

    ReplyDelete

Setelah 7 Tahun menanti akhirnya disahkan hamil.

 Saya berkahwin hampir 7 Tahun, tapi baru kini disahkan hamil anak sulong. Alhamdulillah, mybe asbab berdoa dgn amalan doa yang diberi oleh ...