Tuesday 22 September 2020

Setelah 7 Tahun menanti akhirnya disahkan hamil.

 Saya berkahwin hampir 7 Tahun, tapi baru kini disahkan hamil anak sulong. Alhamdulillah, mybe asbab berdoa dgn amalan doa yang diberi oleh seorang pakcik kepada saya dan suami. Doa yang saya amalkan ialah doa seperti di bawah: 



Caranya amalkan suami isteri ketika solat berjemaah, suami isteri amalkan sekerap yang mungkin. Insyaallah dimakbulkan. Kita hanya berdoa yang menentukan ialah Allah taala. Jangan stress, stress juga mengganggu hormon. Happykan diri dan relax ja. Saya amalkan doa ni banyak tahun juga baru kini disahkan hamil anak sulong. Itulah asbab berdoa, saya langsung x pergi mengurut dan x pergi buat rawatan di hospital. Cuba amalkan insyaallah dimakbulkan, jgn berhenti berdoa.

No comments:

Post a Comment

Setelah 7 Tahun menanti akhirnya disahkan hamil.

 Saya berkahwin hampir 7 Tahun, tapi baru kini disahkan hamil anak sulong. Alhamdulillah, mybe asbab berdoa dgn amalan doa yang diberi oleh ...