Thursday 10 April 2014

Perubatan Santau Angin/Darah



Anda mengalami masalah seperti di atas. Kini anda tidak perlu runsing lagi kerana setiap penyakit ada penawarnya. Bagi sesiapa yg mempunyai masalah seperti di atas anda boleh mendapatkan penawarnya dari kawan saya Liza .

Pada mulanya saya tidak mempercayainya , namun setelah melihat sendiri bagaimana salah seorang pesakit yang telah disantau sembuh kini saya mulai percaya. Pesakit tersebut mengalami muntah-muntah darah dan perlbagai masalah yang sukar untuk dijelaskan. Kini pesakit tersebut sembuh sepenuhnya.

Bagi anda yang buntu untuk mencari penawar tidak salah sekiranya anda cuba mendapatkan rawatan dari kawan saya.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi di nombor talian 013-4057144- Liza. Beliau tinggal di Alor Setar.

Notakakiiranatt: sebarang pertanyaan sila hubungi di nombor di atas.......

No comments:

Post a Comment

Setelah 7 Tahun menanti akhirnya disahkan hamil.

 Saya berkahwin hampir 7 Tahun, tapi baru kini disahkan hamil anak sulong. Alhamdulillah, mybe asbab berdoa dgn amalan doa yang diberi oleh ...